Termeni și condiții
1. DEFINITII SI TERMENI
SC GIRAMEX SRL este persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Maracineni, Arges, DN73, no. 500D, cu numar de ordine in Registrul Comertului J03/8/1992 cod unic de inregistrare fiscala RO159694
Termeni utilizati :
Vanzator– este SC GIRAMEX SRL , persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Maracineni, Arges, DN73, no. 500D, cu numar de ordine in Registrul Comertului J03/8/1992 cod unic de inregistrare fiscala RO159694.
Client sau cumparator înseamnă orice persoană fizică care are peste 18 ani / juridică înregistrată pe Site, care, ulterior finalizării procesului de creare a Contului sau comenzii fara inregistrare cont, efectuează/transmite Vânzătorului o Comandă conform acestor Termeni și Condiții de Vânzare si primește confirmarea din partea Vânzătorului cu privire la acceptarea Comenzii sale;
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Site înseamnă domeniul www.giramex.ro, unde se află magazinul on-line al Vânzătorului;
Specificațiile Produselor înseamnă principalele caracteristici ale Produselor – astfel cum acestea sunt prezentate în cadrul Site-ului.
Comanda înseamnă documentul electronic aferent formei de comunicare la distanță utilizate între Vânzător și Client, în temeiul căruia Clientul îi transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului oferta sa de a achiziționa un Produs/o serie de Produse prezentate în cadrul Site-ului;
Cont înseamnă secțiunea relevantă din cadrul Site-ului formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă inserate de către Client, care creează posibilitatea Clientului de a transmite Vânzătorului o Comandă, precum și nu în ultimul rând care include date și/sau informații referitoare la persoana Clientului și istoricul acestuia din urmă în cadrul Site-ului (i.e. Comenzi anterioare, facturi, garanții, Produse comandate, etc.). Utilizatorul este responsabil pentru toate datele introduse la creearea contului si ulterior acesteia, si se va asigura informatiile introduse sunt corecte, complete si actualizate.
Produse înseamnă oricare și toate produsele prezentate de către Vânzător pe Site și/sau comercializate de Vânzător prin intermediul Site-ului, în condițiile legii;
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de trimitere de Comunicari Comerciale din partea acestuia
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge produse pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care procesul nu se finalizeaza intr-o comanda, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Produselor prin Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs, evaluare data de experienta personala si capacitatea acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator /Client /Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat sau intentionati sa le achizitionati prin adaugarea in Favorite sau Cosul meu , informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Produse precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Termeni și Condiții de Vânzare înseamnă termenii și condițiile de vânzare/comercializare a Produselor, detaliate în prezenta secțiune a Site-ului, care guvernează relația comercială dintre Vânzător și Client, cu privire la vânzarea on-line de către Vânzător, a Produselor prezentate pe Site; Termenii și Condițiile de Vânzare aplicabile unui Client vor fi cele afișate pe www.giramex.ro la data efectuării unei Comenzi conform acestor Termeni și Condiții;
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
- Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2 Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3 Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comanda si va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii returnand eventualele sume achitate in avans pentru cantitatea in minus.
2.4 Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza tranzactiei de vanzare, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru produsele achizitionate.
3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
3.1 Aceasta Lista de Termeni si Conditii guvernează relația comercială dintre Vânzător și utilizator/Client cu privire la vânzarea on-line a Produselor. Vânzătorul poate modifica oricând și unilateral Termenii și Condițiile, fără nicio notificare prealabilă a utilizatorului/Clientului, listand noua versiune a acestor Termeni și Condiții pe www.giramex.ro
3.2 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator, cu sau fara inregistrarea unui cont.
3.3 Pentru motive justificate GIRAMEX isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/ Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel SC GIRAMEXSRL. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul /Cumparatorul se poate adresa GIRAMEX, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate.
3.4 Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza direct, la numerele de telefon /adresa de email sau adresa mentionata pusa la dispozitie pe site sau mai jos.
Contact : comercial@giramex.ro (timp raspuns 1-3 zile lucratoare)
0248262607 -tel/fax intre orele 9-16 zilnic de Luni pana Vineri
0727226926– mobil intre orele 9-16 zilnic de Luni pana Vineri
Sediul firmei : DN73 No. 500D, 117450, Maracineni, Arges.
3.5 Toate tarifele aferente produselor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A
3.6 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.7 Clientul se obligă să folosească Site-ul numai în scopul informării asupra Produselor și/sau efectuării unei Comenzi, respectiv să folosească Contul numai în scopul efectuării unei Comenzi cu privire la achiziționarea Produselor, asigurându-se că prin propria conduită nu perturbă funcționarea normală a acestui website. Prin accesarea Site-ului, Clientul este singurul responsabil pentru toate acțiunile care decurg din folosirea acestuia. Site-ul poate conține legături sau trimiteri către alte site-uri administrate de terți, conform politicilor de utilizare specificate pe respectivele site-uri. Orice astfel de includere de trimiteri nu implică răspunderea Vânzătorului pentru materialul disponibil pe sau prin aceste website-uri, și nici vreo asociere cu operatorii lor. Clientul accesează orice astfel de website-uri externe prin voința proprie și pe propriul risc.
3.8 Vânzătorul deține drepturile legale privind grafica, forma, modalitatea de prezentare, precum și întreg conținutul Site-ului, și poate modifica unilateral oricând și fără nici o notificare prealabilă conținutul, forma de prezentare și/sau structura Site-ului.
3.9 Prin acceptarea Termenilor și Condițiilor de Vânzare, Clientul confirmă că a fost informat prin intermediul Site-ului cu privire la modalitatea de comandă a Produselor, prețul total al Produselor achiziționate (incluzând taxele incluse), toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poștale sau de orice alta natură aferente Produselor (și cazurile și cuantumul în care pot fi suportate de către Client), inclusiv perioada de valabilitate a promoțiilor sau a prețurilor Produselor.
3.10 Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a GIRAMEX, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare). Folosirea fara acordul companiei a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.
3.11 Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de GIRAMEX, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al GIRAMEX asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al GIRAMEX.
3.12 Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre GIRAMEX si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea GIRAMEX cu referire la acel Continut.
3.13 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor Cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a acestuia.
3.14 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
3.15 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
3.16 Produsele prezentate de Vânzător în cadrul Site-ului sunt exclusiv produse noi. Specificațiile Produselor prezentate pe Site pot să evolueze, respectiv Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica/amenda unilateral descrierile și/sau caracteristicile Produselor – astfel cum acestea sunt redate în cadrul Site-ului. Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini /filme / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Culorile produselor pot varia usor fata de cele afisate pe ecran, acesta fiind un rezultat al diferitelor setari ale ecranului.
4. UTILIZAREA PRODUSELOR. GARANTII. RETUR
4.1 Ținând cont de specificitatea și de constrângerile tehnice ale Produselor comercializate de către Vânzător prin intermediul Site-ului, Clientul este obligat să respecte cu strictețe:
– oricare și toate prescrierile și recomandările în materie de securitate și de fiabilitate referitoare la utilizarea Produselor (vehicul, umflare, presiune etc.), la montarea și stocarea acestora, astfel cum sunt menționate în documentația aferentă furnizată în privința Produselor (dacă este cazul) și/sau
– oricare și toate prevederile legale aplicabile în materia întrebuințării Produselor în deplin acord cu destinația acestora.
4.2 Pentru evitarea oricărui dubiu și în temeiul acestor Termeni și Condiții de Vânzare, Vânzătorul nu își asumă/nu poate fi tras la răspundere în nicio circumstanță pentru aspecte care țin de:
– nerespectarea de către Client a prescrierilor și/sau recomandărilor mai sus menționate și/sau
– utilizarea de către Client în condiții necorespunzătoare a Produselor comandate prin intermediul Site-ului (e.g. prin montarea defectuoasa, rularea neconforma, etc.) și/sau
întrebuințarea Produselor comandate prin intermediul Site-ului în mod contrar destinației acestora.
4.3 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de GIRAMEX, in cazul platii online;
– datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
– stocul nu acopera comanda
Dupa anularea unei tranzactii pentru care plata s-a efectuat prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
4.4 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
4.5 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea in cadrul termenului legal de retragere, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere. Suma va fi returnata pentru achitarile cu Op/ramburs/card -> prin virament bancar.
4.6 In cazul in care Comanda nu poate fi livrata de catre Vanzator, acesta va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea acesteia in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de anulare a comenzii.
4.7 Nu vor fi acceptate la retur
– produsele comandate special pentru Client, inscriptionate/personalizate la cererea expresa a acestuia sau carora le-au fost aduse modificari pentru Client.
– produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid
– produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
4.8 În caz de exercitare a dreptului de retragere, Clientul este rugat să completeze Formularul de retragere disponibil pe Site, sau să emită orice altă declarație neechivocă prin care acesta își exprimă decizia de retragere din contractul la distanță încheiat cu Vânzătorul potrivit procedurii din acești Termeni și Condiții de Vânzare; Formularul de retragere / declarația se va transmite prin e-mail la adresa comercial@giramex.ro. În situația în care Clientul utilizează aceasta opțiune, Vânzătorul îi va transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a Formularului de retragere /declarației neechivoce de retragere din contractul la distanță. Clientul își exercită în termen dreptul de retragere în cazul în care îi transmite Vânzătorului formularul/declarația neechivocă de retragere din Contract înainte de expirarea termenului de 14 zile calendaristice mai sus menționat.
4.9 Returnarea Produselor conform prevederilor acestui articol este acceptată de către Vânzător numai dacă sunt respectate următoarele condiții cumulative:
– Produsele sunt returnate Vânzătorului în termen de 14 zile de la data la care Clientul a transmis Vânzătorului comunicarea asupra deciziei/voinței sale de retragere din contractul la distanță, prin formularul de retragere/declarația neechivocă dat(ă) conform celor de mai sus.
– Termenul este respectat de Client dacă Produsul/Produsele sunt trimise înapoi Vânzătorului înainte de expirarea celor 14 zile calendaristice anterior menționate. Clientul are obligația de a suporta costurile directe aferente returnării Produsului/Produselor, cu precizările de mai sus;
– Produsele sunt returnate Vânzătorului în ambalajul original (ambalajul în care au fost recepționate de Client) și în aceeași stare în care se găseau la momentul livrării acestora către Client; aceasta verificare este efectuata în depozitul Vânzătorului la momentul recepției returului; în cazul în care Produsul nu e ambalat corespunzător în ambalajul original, Clientul va fi singurul răspunzător de orice deteriorare în timpul transportului;
4.10 Nu va fi acceptat returul produselor asupra cărora s-a intervenit neautorizat sau care au fost deteriorate, de exemplu: au ambalajul deteriorat sau incomplet, prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice.
4.12 Produsele trebuie returnate în ambalajul lor original, însoțite de etichetele inițiale, intacte, certificate de garanție dacă au fost eliberate de producător sau distribuitor, instrucțiuni de utilizare etc.
4.13 Produsele sunt returnate Vânzătorului în mod complet, incluzând oricare și toate accesoriile, consumabilele sau materialele de prezentare și publicitate aferente acestuia, neuzat, fără urme de murdărie sau zgârieturi etc.;
4.14 Toate costurile directe aferente returnării Produselor (inclusiv pentru livrarea înapoi către Vânzător) sunt suportate exclusiv de către Client. În cazul în care Clientul efectuează returul prin modalitatea de livrare prin curierul Vânzătorului, Clientul va achita costurile de livrare la momentul predării returului. În caz contrar, Vânzătorul își rezerva dreptul de a retine costurile directe aferente returului din valoarea deja achitată de Client pentru Produse;
4.15 Adresa de returnare este : GIRAMEX, DN 73, NO.500D, MARACINENI, 117450, ARGES.
4.16 În cazul îndeplinirii condițiilor de mai sus, în termen de cel mult 14 zile calendaristice începând cu data la care Vânzătorul este informat de decizia de retragere din contract prin formularul/declarația neechivocă de retragere transmise de Client conform prevederilor acestui articol, fără întârziere nejustificată, Vânzătorul va returna Clientului toate sumele achitate de Client prin Comandă.
4.17 Contul bancar trebuie să fie în lei. În sarcina Clientului nu se vor percepe comisioane suplimentare ca urmare a unei astfel de rambursări; se vor aplica, totodată, precizările de mai sus privind eventuala reținere a costurilor directe de retur. Vânzătorul își rezervă dreptul de a amâna rambursarea sumelor plătite de Client (cu precizările privind reținerea costurilor directe de retur, dacă este cazul) până la data recepționării Produsului/Produselor.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
In functie de motivul retragerii din contract , suma returnata va fi egala cu suma platita la momentul achitarii =valoare produse+taxa transport (ex: produsul prezinta defectiuni ) sau doar valoarea produselor fara taxa de transport (ex: Cumparatorului nu-I place produsul, nu mai doreste sa-l achizitioneze, s-a razgandit, nu a raspuns /nu a fost prezent in locatia mentionata pentru primirea coletului, orice alte motive fara a se limita la cele care tin exclusiv de Cumparator ).
4.18 Vânzătorul va emite o factura “storno”, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în momentul recepționării Produselor returnate în depozitul sau. Conform legislației aplicabile în această materie, sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
– produsele comandate special pentru Client , inscriptionate/personalizate la cererea expresa sau carora le-am adus modificari pentru acesta.
– furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
4.19 Garantia se anuleaza in cazul in care s-au facut modificari produsului, in cazul in care produsul s-a defectat din alte motive decat cele tehnice ( ex: apa, lovituri, montaj incorect, etc.) si nu s-au respectat instructiunile de montaj/ utilizare care insotesc produsul.
4.20 Termeni acordare garantie pentru piesele auto:
In cazul pieselor auto, vanzatorul este exonerat de raspundere privind garantia sau aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:
– Piesa nu a fost cumparata de la SC GIRAMEX SRL sau cumparatorul nu poate face dovada achizitiei de pe site-ul nostru ;
– Piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de RAR sau de producatorul autovehiculului;
– Piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
– Piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului;
– Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate;
– Piesa s-a uzat sau deteriorate datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator;
– Autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, etc);
– Autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
– Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari;
– Piesele prezinta o uzura normala.
4.21 Piesele care fac obiectul unei reclamatii in garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
– Copie sau factura de achizitie de la GIRAMEX SRL, bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa;
– Dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscale aferente;
– Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea – CERTIFICATUL DE GARANTIE aferent completat de acesta.
– Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
– Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul (fata + verso)
4.22 Reclamatia depusa de comparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 15 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.
4.23 Pe site, Clientul are acces la informațiile referitoare la disponibilitatea stocului astfel
out of stock – produse care nu se regasesc temporar in stocul Vanzatorului
in stoc – produse care se afla stocul Vanzatorului
4.24 Ofertele si Produsele prezentate pe Site sunt disponibile în limita stocului efectiv existent la momentul plasării Comenzii. Astfel, Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula o Comandă în cazul în care Produsul comandat nu mai este în stoc în momentul confirmării Comenzii. Vânzătorul va anunța telefonic Clientul despre o asemenea situație, și va da Clientului posibilitatea să aleagă un alt produs similar sau să agreeze un termen de livrare mai lung care să permită Vânzătorului să plaseze o comandă pentru acel Produs la un terț furnizor. Modificările astfel operate vor fi confirmate prin e-mail cu Clientul, e-mailul de confirmare de către Vânzător a modificărilor operate prin acordul comun al Clientului cu Vânzătorul fiind considerat momentul încheierii relației contractuale dintre părți.
4.25 În cazul în care mai mulți Clienți plasează Comenzi simultane pentru același Produs, acestea se vor onora în ordinea procesării lor pe Site.
4.26 Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
4.27 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea sa.
4.28 Adăugarea de către Client a oricărui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii prin selectarea conform celor mai sus descrise a modalității de plată aferente respectivului Produs, sau neacceptarea Termenilor și Condițiilor, NU atrage după sine:
– înregistrarea Comenzii,
– rezervarea automată a Produsului, și nici
– obligația Vânzătorului de furnizare către Client a Produsului în cauză.
4.29 Vânzătorul nu răspunde/nu va putea fi tras la răspundere în nicio circumstanță pentru incidența oricăror situații în care:
– confirmarea de acceptare a Comenzii nu poate fi transmisă Clientului ca urmare a menționării de către acesta din urmă în Contul său, în mod greșit și/sau incomplet, a coordonatelor adresei de e-mail, sau
– Comanda nu poate fi livrată la adresa indicată de Client ca urmare a menționării de către acesta în Contul său, în mod greșit și/sau incomplet, a coordonatelor respectivei adrese de livrare, sau
– orice alte situații în care corectitudinea sau acuratețea datelor furnizate de Client împiedică executarea Comenzii.
5. PRETURILE PRODUSELOR SI MODALITATILE DE PLATA
5.1 Prețurile unitare ale Produselor afișate pe Site sunt exprimate în LEI și includ valoarea T.V.A. conform legislației în vigoare. Taxele, costurile și alte taxe/tarife în privința Produselor (ex. taxe de transport, taxe poștale, etc.) afișate pe Site sunt exprimate în LEI și includ TVA, dacă este cazul conform legislației în vigoare.
5.2 Prețul total de plată aferent unui Produs, modalitatea de plată precum și termenul de plată al respectivului Produs sunt expres specificate în conținutul fiecărei Comenzi.
În privința fiecărui Produs comandat, Clientul va fi obligat la plata prețului total evidențiat în Comanda aferentă Produsului, la momentul plasării acesteia, după caz (ex. preț inclusiv TVA, taxă de transport, taxe poștale, taxa de mediu, etc.).
5.3 Vânzătorul își rezervă în temeiul acestor Termeni și Condiții de Vânzare dreptul de a modifica/amenda periodic prețurile prezentate pe Site. Pentru evitarea oricărui dubiu, prețul unitar aferent unui Produs este cel afișat pe Site (i.e. în dreptul respectivului Produs) în momentul transmiterii Comenzii către Vânzător, neputând fi modificat după acest moment, cu excepția cazului în care Clientul își va da acordul expres în acest sens, cu confirmarea pe email a modificărilor astfel agreate de Vânzător și Client.
5.4 În cazul transmiterii de către Client a unei Comenzi, plata prețului total aferent respectivei Comenzi poate fi efectuată, la alegere, prin intermediul oricăreia dintre următoarele modalități:
5.4.1 Plata prin virament bancar
5.4.1.1 Datele pentru efectuarea platii catre Vânzător vor fi regăsite în factura proforma transmisă de către Vânzător Clientului;
5.4.1.2 Clientul are obligația de a achita integral contravaloarea Comenzii – în termen de cel mult 1 zi lucrătoare de la data facturii proforma. Vânzătorul va primi confirmarea plații în avans efectuate de Client în contul magazinului on-line, termenul de livrare începând să curgă de la acest moment al confirmării plății. Factura document justificativ va fi inclusă în coletul conținând Produsul livrat. Dacă plata nu este înregistrată ca efectuată în termen de 1 zi de la plasarea Comenzii, rezervarea Produsului comandat va fi anulată, și Vânzătorul este exonerat de orice obligații aferente unei asemenea Comenzi și rezultând din Termeni și Condiții, inclusiv dar fără a se limita la obligația de livrare a Comenzii către Client. Comanda va fi procesată de Vânzător în scop de livrare strict ulterior creditării contului bancar relevant al Vânzătorului cu suma integrală aferentă facturii proforme transmise Clientului
5.4.2 Plata către curier (în sistem ramburs)
5.4.2.1 În cazul unei Comenzi pentru care Clientul alege această modalitate de plată, suma totală de plata aferenta Comenzii plasate pentru Produsele comandate de Client în temeiul respectivei Comenzi se va efectua de către Client direct către curierul care îi livrează Clientului Comanda.
5.4.2.2 În cazul în care sumele datorate de Client conform Comenzii nu sunt achitate curierului de către Client, Produsele aferente nu vor fi lăsate Clientului, și Vânzătorul nu va putea fi ținut răspunzător pentru nicio consecință asociată neexecutării livrării.
5.4.3 Plata prin card prin intermediul PlatiOnline:
5.4.3.1 Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
5.4.3.2 Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile GIRAMEX si nici nu vor fi stocate de catre de GIRAMEX
5.4.3.3 Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Sugeram folosirea unei parole puternice.
5.4.3.4 Vânzătorul nu va putea fi ținut răspunzător pentru nicio consecință asociată neexecutării livrării pentru urmatoarele motive :
– neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei sau
– invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de GIRAMEX
5.4.3.5 Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele giramex.
5.5. Dreptul de proprietate asupra oricărui Produs comandat de Client în temeiul unei Comenzi se va transfera de la Vânzător Clientului la momentul livrării Produsului și semnării documentelor de livrare, strict sub rezerva plății integrale a sumei aferente respectivei Comenzi.
6. LIVRARE
6.1 Termenul de livrare a produselor achizitionate de pe site-ul www.giramex.ro este de maxim 48 ore din momentul confirmarii comenzii. In anumite situatii, GIRAMEX SRL isi rezerva dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului. In lipsa acordului, comanda se anuleaza. Costurile de livrare prin curier a Produselor Comenzii transmise de către Client Vânzătorului și acceptate de Vânzător sunt suportate de Client. Costurile de livrare sunt afișate atât pe Site (in momentul înregistrării de către Client a Comenzii) cât și în cuprinsul facturii transmise de Vânzător Clientului conform mențiunilor art. 6.1 de mai sus (ca element distinct de prețul unitar al Produsului/Produselor comandat/e în temeiul Comenzii). Costul livrării produselor calculat și afișat în coșul de cumpărături se aplică în funcție de volumul și greutatea produselor din comandă și este calculat pentru livrare prin Fan Courier sau Sameday (standard – zona 0) acolo unde curierul are sedii si nu există kilometri suplimentari (de exemplu, taxa de transport pentru un colet de maxim un kilogram este de 25 lei inclusiv TVA). Tariful poate creste in functie de greutatea si volumul coletului. Pentru localitățile din afara rețelei de curierat, costul livrării diferă în funcție de zona geografică și constă într-o taxare suplimentară în funcție de distanta față de zona 0. Această taxă suplimentară este afișată în momentul selectării corecte a localității. Dacă din observațiile făcute de către Cumpărător sau din discuțiile telefonice cu acesta se deduce un cost din kilometrii suplimentari, acesta va fi comunicat spre acceptare Cumpărătorului de către un consultant giramex.ro in momentul confirmării comenzii.
6.2 În situația în care Vânzătorul nu asigură livrarea Produsului în termenul de livrare asumat potrivit acestor Termeni și Condiții, Vânzătorul va rambursa integral Clientului sumele plătite în vederea achiziționării Produsului, în maxim 7 (șapte) zile de la data la care termenul de livrare a fost depășit, dacă părțile nu agreează altfel (ex. Clientul este de acord cu un nou termen de livrare, sau solicită livrarea unui alt Produs).
6.3 Livrarea Produsului/Produselor obiect al unei Comenzi este asigurată de către un agent de livrare mandatat în acest scop de Vânzător, la adresa de livrare indicată în Comandă. Corelativ obligației de livrare a Vânzătorului, Clientului îi revine obligația de preluare a Produselor aferente Comenzii. În caz de absență a Clientului în ziua livrării, agentul de livrare este obligat sa contacteze Clientul pentru a stabili de comun acord data aferentă unei noi întâlniri. Clientul trebuie să ia legătura cu agentul de livrare pentru a intra în posesia Produsului/Produselor comandat/e în termen de cel mult 5 zile calendaristice începând cu prima prezentare a agentului de livrare la adresa de livrare a Comenzii. După expirarea acestui termen de 5 zile calendaristice și în cazul în care Clientul nu preia, fără temei, Produsele comandate și/sau refuză fără temei semnarea documentelor de livrare cu agentul de livrare: Produsul/Produsele nu vor fi lăsate în posesia Clientului, costurile de retur urmând a fi facturate Clientului. În cazul în care Clientul a efectuat plata Comenzii în avans prin virament bancar sau card online, Clientul este de acord asupra deducerii costurilor de retur către Vânzător din suma de rambursat Clientului pentru Comanda sa, în considerarea încălcării culpabile de către Client a obligației sale de preluare a Produsului/Produselor care îi incumbă în temeiul Contractului încheiat cu Vânzătorul.
6.4 Pentru livrarile in localitatile pentru care se percepe cost suplimentar este necesara(in urma experientelor precedente nefericite) plata in avans a transportului (in cont). Numai dupa primirea acesteia se vor expedia produsele cerute.
6.4.1. In cazul in care renuntati la comanda inainte de livrare dar dupa ce ati efecturat plata transportului, banii va vor fi rambursati imediat.
6.4.2. In cazul in care renuntati la livrare dupa ce comanda a fost expediata, veti primi o factura cu cheltuielile de transport aferente , atat pentru tur (deja achitat) cat si pentru retur pe care va obligati sa le achitati in totalitate.
7. Raspundere
7.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
7.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
7.3 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
7.4 Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
8. REVIEW /COMENTARII / INTREBARI.
8.1 Scrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in“Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu achizitionat direct de la Auto Euro Partner.
8.2 In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
8.3 Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, la scrierea Review/Comentariu/Intrebare/ se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
– sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
– sa foloseasca doar limba romana,cu eventuale cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv
– sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta
– sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
– sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
– sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
– sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
8.4 Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator /Client /Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
8.5 In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/ Clientului/ Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari
8.6 Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului sau adresa de mail comercial@giramex.ro.
9. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL/ FOLOSIREA COOKIE-URILOR
Te rugam acceseaza sectiunea aferenta din cadrul site-ului: Politica de confidentialitate
11. FORTA MAJORA
10.1 Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
10.2 Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
12. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
11.1 Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Orasul Pitesti.